alla är perfekta på sitt lilla vis

Jag har många rykten trycka mot ryggen, men ingeniting som är sant fullt ut. Dem låter värre än de är. Och de mesta är väl för att folk vill förstöra ens liv. Jag är inte speciellt omtyckt för tillfället, men de spelar mig ingen större roll. Jag har dem jag behöver, och de är de viktigsate. Skit folk kastar på mig, har jag aldrig riktigt brytt mig om, men nu har man börjat ta åt sig lite. Men de är väl enkelt att komma över, varjefall när andra säger att det inte stämmer, och att ja är bra som jag är. Men i bakhuvudet ligger det självklart alltid och gnager, och man undrar vissa gånger om man verkligen räcker till. Men alla är olika, och alla har egna åsikter. Det är någonting jag lärt mig först nu, att man ska ta vara på det liv man lever och inte bry sig om vad alla andra säger. För att alla är perfekta, på sitt egna lilla vis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0