bloggtorka

Haft världens bloggtorka, inte haft någonting speciellt roligt att skriva om heller dessvärre.. 
men nu ska jag försöka börja med det igen, för det känns som om jag inte får mina dagar att gå annars.. 
eller ja, dem dagar jag inte har fullt upp, som är väldigt ofta dock, men ska kunna klämma in några inlägg sinsemellan. 
Dagen började med att man väcks av vovven som slickar en i ansiktet, en allergi attack på det och så lägga sig i hängmattan ute i solen och sova. Brun har jag väl inte blivit, men det är alldeles för varmt för att sitta ute i solen mer än tjugo minuter, och i skuggan tio o sen solen igen någon halvtimme. Så galet varmt är det. Men det gillas så otroligt starkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0