Dag 02 – En kille jag tycker om

Okej, vet inet riktigt vad jag ska säga. Har känt den här killen väldigt länge, sen kanske.. ett o ett halvt , två år tillbaka. Vi har umgåts väldigt mycket i ett år men tappade kontakten en stund men fick den snart tillbaka. Jag tycker väldigt mycket om honom och jag tror han själv vet om det. Han har alltid varit så sjukt snäll och gjort väldigt mycket för mig, när det varit jobbigt hemma har han ringt och muntrar upp mig, han har följt mig hem sena kvällar, även om han själv behövt gå hem själv sen. Han har verkligen alltid varit positiv mot mig. Hans kramar är så otroligt varma, och hans händer är perfekta mot mina. Ja jag vet inte riktigt, det har gått väldigt mycket fram och tillbaka med känslor för honom. Första gången jag såg honom var när jag var tillsammans med en annan kille, men jag blev fäst vid den här pojken redan då. Vi umgicks väldigt väldigt ofta hela tiden, men ja mina känslor för honom släppte sedan och jag hade andra killar emellan. Men nu har känslorna kommit tillbaka och ja, det kanske är kärlek jag känner? Han är lite speciell och mycket finare till sättet än andra killar. Ja, jag ser inga brister för honom utom att han kan vara väldigt dryg i vissas personers närhet, men vid mig är han alltid sig själv, och det är det som spelar någon roll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0