Dag 04 – En i familjen

En i famlijen.. Jadu, min farmor har betytt väldigt mycket för mig under alla dessa år och eftersom vi bott så passnära varandra innan hon flyttade till Gotland blev det att jag var Farmors gullegris. Det gick inte mer än två dagar innan jag och hon träffades. Hon har alltid varit väldigt förstående, och verkligen en helt fantastisk människa och offrat väldigt mycket för att jag ska ha mått bra! Tyvärr är chanserna att kontakten mellan oss kommer hålla så pass bra länge till, pågrund av att hon inte bor speciellt nära längre. Men hon är inte som någon annan människa, hon är verkligen spceiell och den dag hon går bort vet jag inte vad jag tar mig till, eftersom jag älskar henne något otroligt mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0