I need you here with me, becouse love is all we need

Skön dag faktiskt, men imorgon blir ännu skönare. Första skoldagen men man slutar runt tolv tiden själv! Hur underbart är inte det på en skala? Helt amazing. Sen drar jag över till shukhuset, tar min sprutor, tar en fika med mamma och köper ett par nya skor! Känns som de behövs faktiskt, mina små rosa barbieälsklingar kan man ju inte ha hela tiden! Men som sagt, idag handlade jag rätt så mke, en bikini överdel, tre linnen, en tröja, och några saker till ja inte kommer ihåg vad det var.. hehehe. Fick ur min glasbit år foten idag också, fan har haft den där i två veckor men trodde den var borta men så tröck ja lite och ja, den ploppade ut, vlken lättnad alltså! Men nu ska jag krypa ner i sängen och FÖRSÖKA sova åtminstone, de är ju trots allt skola imorgon och annars lär jag inte somna förrän två tre fyra tiden som alla dagar udner lovet.. och så. så nu måste jag sova och vara utvilad! Godnatt på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0