laugh

Helt otroligt hur underbar dag jag haft! Visserligen bara sovit cirka två timmar men varje fall. Kom hem vid tolv tiden och tog en snabb dusch och så kom Anna och Johanna och så drog vi ner till vattnet Låg där ett tag, alldeles utmärkt väder! Kärlek till det otroligt underbara vädret, verkligen! Men så nere vid havet dyker ett HUVUD upp och ja, det var en säl. Helt sjukt, det är inte många som ser såna varja dag ut i det vilda. Men variefall senare drog vi till Agabryggan träffade på massa folk, snackade hade kul osv. Sen blev det ett jävla bråk, haha men så som jag är, så tycker jag att det var galet roligt. Ja, vad har hänt mera?... Jo senare blev det middag på resturang, träffade på Zachi och senare så träffade jag och Anna.. Alicia! Vi kilade ner till vattnet och ja, självklart ska en ormjävel ligga där vi (jag) skulle knalla ner, tänkte hälsa på simon, servan o hakan och fredrik, men dem kom upp senare hälsade ooch fortsatte iväg. Men ordentligt mysig kväll, mera detaljer behöver ni inte veta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0