one day at time

Skolan var skön, men kom till skolan tio över åtta och våran lektion var inställd.. så då gick typ jag klas, vincent, simon, adam, anton, linnea och mikaela hem till simon. jag och linnea försökte sova men fuck nej, dem spelade cod och kastade kallingar på oss, och ja. då gick de inte och sova. Haha, men slutade fem över ett sen, fyfan vad skönt! Men sen så kom man hem runt tre tiden eller något sånt, och snart ska jag dra ut. Riktigt skön dag iallafall, och mina högtalare kunde jag inte vara mera nöjd med, fast kanske ger pappa dem här och får ett par ÄNNU bättre. Wlä, fick precis min ena hantel på foten, rullade ner från sängen liksom och ja, man kan ju säga att nu har jag en blåtira på foten! aj vad ont det gjorde, haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0