without my heart

1. Är du singel nu? Ja.
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? Ja.
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? Beror på.
4. Har du haft sex eller är du oskuld? Jag har haft sex
5. Har du kört oskyddat sex? yes
7. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? Ja.
8. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? Ja.
9. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? Haha, nja
10. Haft sex på fyllan? Nej
11. Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? Ja, men bara på skoj
12. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? Ja verkligen
13. Sparat något från ett gammalt förhållande? Bilder
14. Somnat gråtande pga kärleken? Ja
15. Varit på en blind date? Nej
16. Varit på en vanlig date? Ja
17. Var det trevligt? Haha javisst
18. Har du lätt att bli kär? Ja
19. Har du någonsin varit kär? Ja
20. Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? Ja.
KOMPISAR
1. Har du nån bästa vän? Ja absolut, det har jag
2. Är du ofta med dina vänner? Ja så klart
3. Vad brukar ni hitta på? Det beror helt på… svårt att svara generellt
4. Bästa minnet med nån vän? Finns inget bästa. Men många bra!
5. Säg namnet på någon riktigt bra vän? Moa, Cornelia
6. Kan du vara dig själv med dina kompisar? Ja, annars vore dem ju inga vänner?
7. Har du hatat din bästa vän? Nej det har jag inte
8. Litar du på din bästa vän? Till 100 procent. Helt klart!
10. Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? Jaa tyvärr
11. Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta? Tyvärr ja
12. Vart bor din bästa vän? södertälje
13. Snackar du och dina vänner mycket skit om andra? Nej,
14. Har du ljugit för någon kompis någongång? Yes
15. Har någon kompis ljugit för dig någongång? Det tror jag
16. Ljuger du för dina vänner ofta? Nej verkligen inte
17. Vilken kompis var du senast med? Netten
18. Ställer du upp för dina vänner ofta? Alltid !
19. Vilka/Vem är du mest med i din klass på skolan? Elin, Maral. Men annars med killarna.
20. Två stycken vänner som du känt sen du var liten? kommer inte på några nu. hehe.
SISTA SOM
1. Du fick en puss av? F
2. Sov med dig i samma säng? Marcus, mitt ex.
3. Du delade ett riktigt skratt med? Klassen.
4. Du gick på bio med? Mamma
5. Du höll i handen? Don't remember
6. Du gick på stan med? Nettan
7. Du delade en pizza med? Lillebror
8. Du ringde? Farmor
9. Skickade ett sms till dig? Jessica
10. Du kramade? Mamma
11. Gjorde dig lite besviken? En nära vän
12. Gjorde dig mycket besviken? Samma person där
13. Du skrev med på msn? David
14. Du snackade skit om? Jag har faktiskt ingen aning om jag ska vara ärlig
15. Du åkte bil med? Pappa
16. Gav dig en komplimang? Joel
17. Du kollade på film med? Mamma
18. Du åt med på resturang? minns inte
19. Betalade något åt dig? Mamma
20. Grät inför dig? Pen lek som är bäst.
en lek som gör en lycklig. 
en lek som får en vilja leva föralltid. 
en lek som gör en glad
en lek som man aldrig vill sätta stopp på. 
en lek.. som tillslut krossar en totalt.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0