damn your hot

Plugga, musik, sms, tv och sängen!  Bättre än att bara plugga faktiskt, men gäller att man lär sig nu. Måste åtminstone få G till imorgon haha! 
Eftersom jag hade en genomskinlig tröja idag så var dumma jacob och hällde vatten över mig, för man skulle se genom och ja, han lyckades eftersom jag sprang och gömde mig bakom en dörr, och äijä och markus hjälpte mig inte speciellt mycket, stod mest o skrek blablabla haha. De är andra gången som det händer. Jacob och Eric gjorde det en gång förut, också när jag hade en annan vit tröja. Känns som om, dem är lite för dumma när de gäller genomskinliga kläder, usch och fy, dem kan ju bara förvänta sig en hämnd!


Smile baby boy, you know i want you right now




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0