det finns hinder vid varje vägskäl

Kom hem runt fem tiden, och det första man gjorde var att äta upp jordgubbarna vi köpte hem idag. 
Sån sjukt skön sommar känsla är vad dem ger en! Mums!
Nu ligger jag i sängen och ska snart börja plugga till provet jag ska göra imorgon. Har inte ens öppnat den förbaskade boken och har inte en blekaste aning om vad provet egentligen handlar om. Känner mig ganska körd med det kan inte hjälpas iallafall. Efter skolan ska jag iallafall ner på stan med Marcus och Emil, Ska köpa en bikini överdel och några tröjor tror jag. Får se vad jag hittar, kanske ett par shorts också. Det är även den segaste dagen i skolan imorgon. Usch! Men det kan inte hjälpas, man får stå ut och se fram emot den sköna helgen iallafall! Och det blir ju lång helg eftersom man har studiedag på måndag också, riktigt soft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0