engångshändelser, borde inte ske

Jag hör dina hjärtslag, fast jag vet att du inte är i min närhet.
Jag känner din doft, och påminns om dig dagligen.
Jag minns dina kyssar, de var som om jag aldrig kysst någon innan.
Jag har dina famlande händer i tankarna jämnt, som letade sig över min kropp.
Jag fantiserar om din hand, den som smekte min kind och fick mig känna mig speciell.,
Jag önskar jämnt att det bara var en dröm det som skedde, men tyvärr var det sanning.
Jag önskar inte att den kvällen hände, att jag skulle åka till dig.
Jag hade hoppats på att inget skulle ske, eftersom jag blev fast.
Även om jag inte känner någonting för dig, kan jag inte glömma dig iallafall.
Du jagar mig i drömmar, och gör dem till saker som jag inte vill.
Jag vill spola tillbaka tiden, till dagen då det hände.
Jag vill att det aldrig skulle hända, för jag vet att det hade varit bäst så.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0