m'

Nej nu ska jag träna lite armar och mage. Sen blir det att lägga mig i sängen och sova. Skönt som fan. 
Inte sovit speciellt mycket på några nätter, varit orolig i flera dagar, usch!
Ligger i min säng för tillfället och smsar lite med Markus, men nu ska jag väl avbryta det roliga och träna. 
Så sover man gott efter, haha! Lär inte bli så länge man tränar eftersom klockan börjar närma sig trötthet, och måste orka med skolan imorgon. Längsta och jobbigaste dagen tror jag faktiskt, så det är bara att tagga haha! 
Men imorgon när man kommit hem från skolan, släpper pappa av mig hos Johanna, så ska vi ha en mysig dag iallafall! På med musik, och igång med träningen nu!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0