some days

Okej, ni får nöja er med designen ett tag, men jag orkar inte fixa någon för tillfället. 
Är lat av mig och jag har inte tålamodet med att fixa och pilla med bilder, för att få den bra. 
Ja, sån är jag. Men som sagt, seg dag som fan. Fick se ut som helvete i skolan också pågrund av malin, eftersom hon gjorde en anisktsmålning på mig, nejfyfan vad hemskt det såg ut.
Men jag tålde inte färgen och ja, tur att det gick bort då, men kliade det gjorde det som fan efteråt, men det är sånt man får tåla. Efter har det varit en soft dag, tagit det lugnt, tränat lite.. Fast nu ska jag kolla klart på min film, super mysigt!
Det du ser, ser en annan helt annorlunda på. 
Det du tycker är fallfärdigt och avskyvärt på en person, kan den andra älska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0