sova'

Mums, jordgubbar! Årets första jordgubbar och det smakade ljuvligt. 
Åkte från johanna runt nio tiden, men blev sugen på frukt så bad pappa att vi skulle åka och köpa det. 
Fann mina goda jordgubbar och när vi kom hem, så smakade jag lite på dem, säger bara en sak - mums.
Sen har jag bara tagit det lugnt efteråt, halvslumrat. Sjukt trött kan man ju säga, skolan tar kål på mig!
Men ska väl faktiskt lägga mig tidigt idag och börja röra mig mot sängen nu.
Godnatt på er!
Some days i think that you are mine, but when I realize you not, I can't understand how it could be that way

Kommentarer
Postat av: HANNÄÄÄ

jätte fin blogg (:

2011-03-24 @ 21:05:21
URL: http://hannanilsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0