hate this kind of days

Skön dag. Men imorgon blir det pest och pina. Skola och sen pugga. PLUS att det är den VÄRSTA skoldagen av dem alla. har kommit så sjukt mycket efter på slöjden så de inte är sant.. tror jag missat fem lektioner på raken också. USCH HATAR DEN SKITEN.  Men som sagt, blir att gå upp vid sex tiden, hoppa in i duschen o sen lägga sig i sängen och gäsa en stund hihi. sen vid sju hoppar man upp, sminkar sig, FÖRSÖKER att hinna med en liten snabb frukost, och sen springa iväg till bussen. största frågan är nog vad jag ska ha på mig. har inget snyggt i garderoben förtillfället som passar med ngt.. hihi :)
För tillfället kollar jag på bigbrother och smsar med fredrik som verkligen inte kan skriva något ord rätt i sin mobil:) ska tvätta bort sminket och dra mig till sängs, träna lite innan förstås. Sen ska jag sova, och så för har typ sovit tre timmar varje kväll den senaste veckan, inte fått någon sömn alls! natti på er sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0