you will always be in my life, even if i'm not in your life, cause your in my memory.

Kom precis hem, har handlat ännu lite mera till garderoben. 
Två linnen till och sen ett par skor. Så det är nice faktiskt, orkar inte gå runt med dem jag går med nu, de är alldeles för varmt! Snygga är dem iallafall. Men snart ska jag laga mat till farsan och mig, blir förrätt, broscetta, varmrätt fläskkarre och potatis, och efterrätt kladdkaka. Fan, känner mig som en hemmafru, men gott ska det bli haha! Fan blev väckt av att colton smsar mig klockan tio! blev så sjukt förbannad haha, men kollade på tv sen, men sen drog ja iväg med bilen till täby igen, ofixad och luffig som man ser ut nu då , men skitsamma. Nej nu ska jag sluta skriva och fortsätta med mitt lilla roliga. ha't bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0